Mój koszyk
Twój koszyk jest pusty. Zacznij robić zakupy i uzupełnij je swoimi ulubionymi przedmiotami!
emptycart
Kup teraz, zapłać później 3-letnia gwarancja

Pomoc

Jak mogę zrezygnować z subskrypcji newslettera?

Czy chcesz zrezygnować z otrzymywania naszego newslettera? Naszym zdaniem to szkoda! Czy jest coś jeszcze, co możemy dla Państwa zrobić? Jeśli nie, najłatwiejszym i najszybszym sposobem rezygnacji z subskrypcji jest kliknięcie na link znajdujący się na końcu newslettera.

Gdzie mogę znaleźć informacje na temat mojego numeru SIRET i danych rejestracji spółki?

Dla Twojej informacji, numer SIRET to numer podany w rejestrze spółki.

Oto nasze dane:
CHAL-TEC GmbH, Wallstr. 16, D-10179 Berlin
Rejestr handlowy: Wall Wall 16, D-10179 Berlin HRB 98898, Sąd rejestrowy: Sąd Rejonowy Charlottenburg, CIF: DE 814529349, numer WEEE: DE 46906833
Zarząd: Mgr: Peter Chaljawski

Jak mogę zmienić dane mojego konta?

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące swojego konta w naszych markowych sklepach lub chcesz zmienić informacje w nim zawarte, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Nasz zespół pomoże szybko i łatwo.

Jak mogę usunąć swoje dane personalne?

Czy na pewno chcesz dezaktywować lub nawet usunąć swoje dane personalne? Wystarczy skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.

Czy można zamówić usługę montażu lub serwisu produktów?

Obecnie nie możemy zaoferować montażu ani naprawy na miejscu - ale pracujemy nad tym. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

Czy można zapakować jako prezent?

Nie, nie oferujemy jeszcze pakowania jako prezentów. Nasze towary są dostarczane w brązowym, solidnym pudełku.

Czy może być dostarczony kod EORI dla mojego zamówienia poza UE?

Obecnie sprzedajemy nasze towary tylko na terenie Europy. Ponieważ nie eksportujemy naszych towarów poza Europę, nie możemy udostępnić kodu EORI, ale nasz dział obsługi klienta z przyjemnością odpowie na wszelkie pytania i uwagi.

Jak mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia można składać na naszej stronie internetowej lub kontaktując się z działem obsługi klienta.

Czy mogę zarezerwować produkty?

Obecnie nie możemy zaoferować rezerwacji produktów, ale pracujemy nad tym.

Co mam zrobić, jeśli moje zamówienie zostało anulowane, a zwrot pieniędzy nastąpił bez powiadomienia?

Jeśli zamówienie zostało anulowane, może to wynikać z faktu, że w momencie wysyłania zamówienia nie był dostępny żaden dostawca usług transportowych lub produkt nie był już dostępny w magazynie. Jest nam przykro! Naszym celem jest uniknięcie opóźnień w dostawach i zwiększenie bezpieczeństwa planowania. Dlatego właśnie zwrot kosztów zakupu jest w drodze do Państwa.

Zgłaszanie podatności produktów zawierających elementy cyfrowe

Zgodnie z brytyjską ustawą o bezpieczeństwie produktów i infrastrukturze telekomunikacyjnej (PSTI) oraz (nadchodzącym) rozporządzeniem UE o cyberodporności (CRA), zapewniamy przejrzysty proces zgłaszania podatności w naszych produktach.

Przepisy te zapewniają, że wszystkie inteligentne i połączone produkty spełniają podstawowe standardy bezpieczeństwa, w tym:

  • Brak domyślnych haseł, które można łatwo odgadnąć lub które są używane ponownie,
  • Jasny punkt kontaktowy do zgłaszania podatności,
  • Przejrzystość co do okresu wsparcia aktualizacji bezpieczeństwa,
  • Terminowe zarządzanie i ujawnianie podatności.
Jak zgłosić podatność

Jeśli uważasz, że zidentyfikowano podatność w jednym z naszych produktów lub usług, prosimy o bezpośrednie zgłoszenie, abyśmy mogli ją zbadać i odpowiednio rozwiązać. Skorzystaj z poniższego procesu:

  • Skontaktuj się z nami pod adresem [email protected]
  • Dołącz:
    • Szczegółowy opis podejrzewanej podatności,
    • Dotknięty produkt(y), wersja(e),
    • Kroki prowadzące do odtworzenia problemu, jeśli są znane,
    • Wszelkie materiały pomocnicze, takie jak zrzuty ekranu lub logi.
Prosimy wszystkie osoby zgłaszające podatności o przestrzeganie następujących wytycznych:
  • Nie ujawniaj podatności publicznie ani osobom trzecim przed jej weryfikacją i rozwiązaniem.
  • Nie wykorzystuj, nie modyfikuj ani nie usuwaj danych, które nie należą do Ciebie.
  • Szanuj prywatność i przestrzegaj przepisów o ochronie danych.
Zobowiązujemy się do:
  • Potwierdzenia otrzymania zgłoszenia w ciągu 7 dni roboczych,
  • Regularnych aktualizacji dotyczących oceny i harmonogramu działań naprawczych,
  • Poinformowania o wyniku oceny,
  • W razie potrzeby poinformowania, kiedy problem zostanie rozwiązany.