Zwroty i reklamacje
Jeżeli złożysz zamówienie na naszej stronie, z pewnością będziesz zadowolony z naszej polityki sprzedaży.
Masz 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny, a po tym okresie możesz skorzystać z 3 letniej gwarancji.
W trakcie 3 letniej gwarancji zapewniamy serwis w zakresie wszelkich niezbędnych napraw lub jeśli naprawa nie jest możliwa, wysyłamy całkowicie nowy produkt.
W ciągu 14 dni, możesz bezzasadnie zażądać wymiany lub zwrotu pieniędzy.
Jeżeli od zakupu nie minęło 14 dni, a towar jest nadal nieużywany iw oryginalnym opakowaniu zwrot jest bardzo łatwy. Wypełnij ten formularz online, zapakuj towar w oryginalne opakowanie i odeślij na adres nadawcy. Zwrócimy Ci pieniądze nie później niż 14 dni od dostarczenia nam towaru.
Jeżeli otrzymałeś tylko część zamówienia, najpierw sprawdź śledzenie ponieważ jest ono stale aktualizowane, a poszczególne pozycje zamówienia mogą być dostarczane w różnych opakowaniach. Jeśli tak nie jest, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
W przypadku, gdy brakuje jakiejkolwiek części produktu najpierw skontroluj opakowanie- niektóre części są zwykle przymocowane z boku pudełka lub na dole pod styropianem. Jeśli nie możesz ich znaleźć, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Jeśli otrzymałeś niewłaściwy towar, w pierwszej kolejności przepraszamy.
W celu wymiany nieprawidłowego towaru skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, który zapewni wymianę nieprawidłowego towaru.
Środki będą widoczne na Twoim koncie w ciągu 14 dni roboczych od przetworzenia wniosku o zwrot pieniędzy.
Sprawdź przesyłkę zgodnie z numerem przesyłki, który otrzymałeś od przewoźnika. Zwracany towar otrzymamujemy zaywyczaj w przeciaguciągu 2-3 dni roboczych, a cały proces zwrotu będziemy w stanie przetworzyć od 10 do 14 dni.
Jeżeli zgłosiliście Państwo reklamację / zwrot za pośrednictwem formularza internetowego znajdującego się na naszej stronie, a nie otrzymali Państwo potwierdzenia reklamacji / zwrotu pocztą elektroniczną, prosimy o sprawdzenie wszystkich folderów oraz folderu SPAM. Jeśli nadal nie znalazłeś potwierdzenia prosze sie z nami skontaktowac.
Jeżeli chcesz zmienić status reklamacji/ zwrotu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Jeżeli chcesz zmienić produkt z zamówienia na inny, a Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Kupującemu przysługuje zwrot niezbędnych kosztów poniesionych w związku z reklamacją.
Jeżeli zamówienie nie zostało wysłane, nadal istnieje możliwość anulowania zamówienia. Zaloguj się na swoje konto, przejdź do pola zamówienia i kliknij anuluj.
Uwaga: wszystkie prośby o anulowanie wysłane pocztą elektroniczną mają co najmniej 24 godziny na odpowiedź. Ponieważ większość zamówień jest zazwyczaj wysyłana w ciągu 24 godzin od otrzymania płatności, jeśli chcesz abyśmy anulowali Twoje zamówienie lub masz problemy z anulowaniem zamówienia zalecamy skontaktowanie się z nami telefonicznie w celu anulowania zamówienia.
Jeżeli paczka jest już w drodze i w śledzeniu zamówienia widzisz informacje o wysyłaniu i śledzeniu zamówienia, nie można go już anulować.
W takim przypadku zalecamy aby nie odbierać przesyłki.
Jeżeli zostaniesz poinformowany, że Twoje zamówienie zostało anulowane, dzieje się tak ze względów logistycznych.
Przepraszamy, ale przedmiot nie był dostępny w momencie realizacji zamówienia. Aby zaoszczędzić Ci dodatkowych kłopotów, Twoje zamówienie zostało automatycznie anulowane. Twoja płatność została w całości zwrócona.
Możliwe, że w międzyczasie produkt został uzupełniony. Jeśli tak nie jest, masz opcję "Dostępność ochrony" dla produktu na naszej stronie internetowej. Po prostu napisz tam swój e-mail, a poinformujemy Cię, gdy tylko produkt będzie ponownie dostępny.