Często zadawane pytania
Nigdy nie słyszałam o Waszej marce. Co to jest Klarstein?
Co się dostanie, jeśli weźmie się esencję Berlina i przekształci go w robota kuchennego? Będą to produkty wysokiej jakości. Ponieważ Niemcy przygotują tylko to co najlepsze. Zostaną atrakcyjnymi produktami. Ponieważ Berlin ze swoją historią znanych projektantów, inaczej to nie potrafi. I będą to kolorowe produkty. Ponieważ ulice Berlina zawsze były miejscem, w którym mieszają się kultury i style.
I dokładnie to wszystko łączy Klarstein. Już od 2008 roku wprowadzamy do Państwa kuchni więcej radości i koloru dzięki naszym asystentom kuchennym zaprojektowanym w samym sercu Niemiec. Znaleźć nas można w ponad 20 krajach na całym świecie, w których zapewniamy nie tylko sprzedaż, ale także serwis i obsługę klienta w wielu językach.
Wybór towarów
Nie potrafię wybrać, który produkt byłby dla mnie najlepszy
W razie jakichkolwiek pytań można skontaktować się z naszym wsparciem klienta pod numerem +48 22 263 98 88 (od 8:00 do 18:00) lub pod adresem email info@klarstein.pl
Co to jest wishlist i jak dodawać do niej produkty?
Jeśli posiadasz konto na naszej stronie, masz możliwość dodania produktów, które lubisz do listy życzeń. Po prostu trzeba kliknąć w serce na stronie produktu. Później wszystkie oznaczone produkty można zobaczyć za pomocą przycisku „Wishlist” w prawym górnym rogu.
Zamawianie towarów
Jak mogę zamówić towar?
To jest bardzo proste. Znajdź produkt, który Ci odpowiada w naszej ofercie. Wybierz wariant z oferty i kliknij „Dodaj do koszyka”. Możesz kontynuować zakupy, dopóki nie umieścisz w koszyku wszystkiego, co chcesz kupić.
W oknie „koszyk”, które pojawi się w prawym górnym rogu po dodaniu produktu do koszyka, możesz wyświetlić zawartość swojego koszyka w osobnym oknie (należy kliknąć przycisk „Wyświetl koszyk”). W ten sposób można łatwo usunąć produkty lub zmodyfikować zamówioną ilość, ale także wprowadzić kod rabatowy. Drugą możliwością jest przejście prosto do kasy. Jeśli nie jesteś zalogowany na swoje konto KLARSTEIN, zostaniesz poproszony o zalogowanie się, ale możesz także kontynuować bez rejestracji.
Następnie można wybrać metodę płatności, potwierdzić zamówienie i to wszystko!
Czy mogę anulować zamówienie?
W przypadku, kiedy jeszcze nie wysłaliśmy zamówionej przesyłki (można to zweryfikować, klikając link, który wysłaliśmy w potwierdzeniu zamówienia), to jeszcze można anulować zamówienie. Po prostu wystarczy skontaktować się z nami przez e-mail lub telefonicznie.
Na co powinienem zwrócić uwagę przy składaniu zamówienia?
Jeśli nie masz konta w naszym sklepie, prosimy zwrócić uwagę na prawidłowe wprowadzenie adresu rozliczeniowego i adresu dostawy. Prosimy sprawdzić także, czy podczas wpisywania adresu e-mail nie występują błędy w pisowni. W przeciwnym razie nie będzie można dostarczyć ważnych informacji o zamówieniu. Aby wysyłać zamówienie, potrzebujemy od Państwa numeru telefonu, abyśmy mogli w razie potrzeby szybciej się skontaktować.
Dostawa przesyłki następuje dopiero po otrzymaniu płatności lub potwierdzeniu płatności przez zewnętrznego dostawcę (płatność z góry przelewem bankowym, PayPal). Przy płatności gotówką przy odbiorze wystąpią dodatkowe koszty, które zostaną naliczone w procesie zakupu.
Mam kupon rabatowy. Jak mogę go użyć?
Wybierz towar, dodaj je go do koszyka i kontynuuj aż do momentu zapłaty. W kroku „Wybierz metodę płatności” można wpisać swój kod.
Należy pamiętać, że niektóre kody mogą być ograniczone tylko do niektórych produktów albo do zamówień o określonej wartości.
Czy moje zamówienie zostało wysłane?
Po wysłaniu przesyłki otrzymają Państwo wiadomość e-mail z potwierdzeniem i linkiem do śledzenia. Jeśli są Państwo zarejestrowani w naszym sklepie internetowym, to można również monitorować status dostawy na swoim koncie użytkownika w sekcji „Moje zamówienia”.
Konto użytkownika
Jakie korzyści oferuje mi konto użytkownika?
Przede wszystkim zapewnia komfort.
Na początek wygodną realizację zamówienia, gdy uzupełniamy wszystkie dane za Ciebie. Następnie zapewnia wygodne sprawdzenie statusu swojego zamówienia od momentu przyjęcia zamówienia aż do dostawy do domu - w tym dostęp do całej historii zakupów.
Ponadto daje dostęp do opcji „Wishlist”, która umożliwia przechowywanie interesujących Cię produktów które można łatwo kupić w przyszłości.
AJak mogę utworzyć konto użytkownika?
To jest bardzo proste! Wystarczą na to 3 kroki:
- 1. Kliknij przycisk „Zaloguj się” w prawym górnym rogu. Na samym dole znajduje się opcja „Zarejestruj się teraz”.
- 2. Nastąpi przekierowanie do formularza rejestracyjnego, który należy wypełnić wraz z potwierdzeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych i skorzystania z reCAPTCHA w celu potwierdzenia, że nie jesteś robotem. Kliknięciem na przycisk „Rejestracja”, następuje potwierdzenie danych.
- 3. I to wszystko! Jesteś zarejestrowany, zalogowany i możesz robić zakupy. Na wszelki wypadek wyślemy wiadomość e-mail z potwierdzeniem na adres e-mail podany podczas rejestracji.
Jak można zalogować się na swoje konto?
Jeśli jesteś już zarejestrowany, kliknij przycisk „Zaloguj się” w prawym górnym rogu. Wprowadź swoje dane, potwierdź i jesteś zalogowany! Jeśli korzystasz z prywatnego urządzenia, zalecamy włączenie opcji „zapamiętaj hasło” w przeglądarce, aby można było automatycznie zalogować się następnym razem.
Jak mogę zmienić swój adres lub inne informacje?
- 1. Po zalogowaniu kliknij „Moje konto” w prawym górnym rogu.
- 2. Kliknij przycisk „Moje konto” w menu rozwijanym.
- 3. Tutaj można przeglądnąć wszystkie swoje dane. Możesz zmienić swój adres, klikając przycisk „Edytuj” a następnie przycisk „Dodaj adres”, aby dodać adres wysyłki, jeśli jest inny niż adres rozliczeniowy.
- 4. Jeśli musisz zmienić jakieś inne informacje (imię lub nazwisko), pomogą w tym nasi operatorzy z obsługi klienta.
Zapomniałem hasła. Co robić?
Dostęp do swojego konta można uzyskać z powrotem zaledwie w ciągu kilku minut. Prosimy kliknąć przycisk „Zaloguj się” w prawym górnym rogu, a następnie kliknąć link „Nie pamiętasz hasła?” w rozwijanym menu. Należy podać nam swój e-mail, a my wyślemy link, dzięki czemu będzie można natychmiast zmienić swoje hasło na nowe.
Jak mogę zmienić swoje hasło?
- 1. Po zalogowaniu kliknij „Moje konto” w prawym górnym rogu.
- 2. Kliknij przycisk „Moje konto” w menu rozwijanym.
- 3. Tutaj można przeglądnąć wszystkie swoje dane. Kliknij przycisk „Zmienić hasło” obok pozycji Hasło, wprowadź nowe hasło i potwierdź. I to jest wszystko!
Płatność
Mam kupon rabatowy. Jak mogę go użyć?
Wybierz towar, dodaj je go do koszyka i kontynuuj aż do momentu zapłaty. W kroku „Wybierz metodę płatności” można wpisać swój kod.
Metody Płatności
Płatność kartą
Podczas płatności kartą debetową lub kredytową prosimy podać podczas procesu płatności informacje o swojej karcie, w tym 16-cyfrowy numer karty, ważność i trzycyfrowy numer weryfikacyjny (CVV).
U nas nie musisz się martwić o bezpieczeństwo. Do przetwarzania płatności używamy bramę Adyen Gateway, która spełnia ścisłe standardy bezpieczeństwa PSD2 SCA oraz wykorzystuje sztuczną inteligencję do wykrywania fałszywych płatności. Dane Państwa karty kredytowej przesyłamy za pomocą bezpiecznego protokołu SSL na jeden z naszych zaszyfrowanych serwerów bezpieczeństwa. Ten wysoki standard bezpieczeństwa chroni dane przed niewłaściwym wykorzystaniem.
Płatność za pomocą PayPal
Płatność za pośrednictwem Paypal jest prosta, szybka i bezpieczna. Wystarczy się zalogować do swojego konta lub utwórz konto i dołączyć do niego kartę kredytową. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, możesz znaleźć wszystko, co ważne, na oficjalnej stronie PayPal.
Płacąc przez PayPal, nie mamy dostępu do danych Państwa karty, dopasowujemy płatność do nazwy konta, z którego zapłacono. Jest to więc jeden z najbezpieczniejszych sposobów płatności.
Płatność przelewem bankowym na konto
Przy płatności z góry przelewem bankowym otrzymasz e-mailem potwierdzenie zamówienia natychmiast po zrealizowaniu tegoż zamówienia, w którym znajdziesz wszystkie niezbędne informacje.
Specyfikacja banku Berlin Brands Group a.s.Właściciel konta: Berlin Brands Group a.s.
Bank: Pekao SA
Numer konta: 1111001047800187
Kod banku: 12401037
IBAN: PL93 1240 1037 1111 0010 4780 0187
BIC: PKOPPLPW
Płatność za pobraniem
Za zamówiony towar płatność następuje dopiero po otrzymaniu przesyłki od kuriera. Informujemy, że przy płatności gotówką przy odbiorze oprócz opłaty za przesyłkę pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości 2 €.
Transport i dostawa
Jak szybko wysyłacie przesyłkę?
Zazwyczaj wysyłamy zamówienia następnego dnia roboczego po przyjęciu płatności lub potwierdzeniu jej przez operatora płatności (PayPal).
Przyjęcie otrzymania płatności przelewem bezpośrednim możemy potwierdzić tylko, gdy płatność dotrze na nasze konto. Dlatego w tym przypadku odesłanie odbywa się dzień lub dwa dni później.
Jak długo potrwa dostawa mojej przesyłki?
Wszystkie nasze produkty wyruszają do Państwa z Niemiec. Staramy się nie obciążać zbytecznie dróg i przyrody, a nasze ciężarówki zawsze jeżdżą pełne. Dlatego dostawa może potrwać około 5-6 dni roboczych.
W przypadku wielkogabarytowych przesyłek (lodówki, ...) dostawa może potrwać dzień lub dwa dłużej.
Moja przesyłka wygląda na uszkodzoną
Jeśli podczas odbioru zauważysz, że opakowanie przesyłki jest uszkodzone, otwórz przesyłkę w obecności kuriera i zrób zdjęcia uszkodzonej przesyłki oraz podczas otwierania przesyłki. Jeśli towar wydaje się nieuszkodzony, możesz „zaakceptować przesyłkę” z zastrzeżeniem - wypełniasz protokół z kurierem, a jeśli coś by jednak było uszkodzone, masz prawo do zwrotu pieniędzy od firmy transportowej.
Przesyłka wyglądała dobrze, ale po otwarciu okazało się, że jest uszkodzona
Sfotografuj uszkodzenia natychmiast po otwarciu paczki. Problem należy zgłosić firmie kurierskiej w ciągu 48 godzin, w ciągu których będziesz mógł poprosić o zwrot pieniędzy. Do reklamacji będzie potrzebny numer przesyłki (można go znaleźć na paczce lub po zalogowaniu się v metaapp) oraz dokumentację fotograficzną. Następnie należy wysłać wiadomość e-mail na info@geis.pl z opisem uszkodzenia, numerem przesyłki oraz ze zdjęciami, później należy postępować zgodnie z instrukcjami przewoźnika.
Zwrot towaru
Jak mogę odstąpić od umowy i zwrócić towar?
Jeśli od zakupu nie minęło 14 dni, a towar jest nadal nieużywany i znajduje się w oryginalnym opakowaniu, zwrot jest bardzo łatwy. Wypełnić należy ten formularz online, później zapakować towary w oryginalne opakowanie i odesłać je na adres nadawcy. Zwrócimy pieniądze nie później niż 14 dni od dostarczenia nam towaru.
Jeśli już używałeś zamówionego produktu, nadal możesz go zwrócić, ale my od ceny odliczymy koszt oczyszczenia lub innego przywrócenia produktu do stanu pierwotnego.
Więcej informacji na temat odstąpienia można znaleźć w naszych warunkach handlowych (regulaminie), punkt 10.
Jaką otrzymam gwarancję przy zakupie produktów Klarstein?
Oferujemy 3-letnią gwarancję na wszystkie nasze produkty.
Co więcej, kiedy dokonasz zakupu, masz 14 dni na zwrot produktu, jeśli Ci nie odpowiada.
Kiedy mogę reklamować towar? Jakie są warunki reklamacji?
Wszystkie informacje na temat reklamacji można znaleźć w naszych warunkach handlowych, w części „Reklamacje”.
Produkt przyszedł do mnie bez instrukcji / nie ma instrukcji w moim języku. Co robić?
Jeśli produkt przyszedł bez instrukcji lub zgubili Państwo instrukcję, przygotowaliśmy wersję online w formacie PDF, którą możesz wydrukować w dowolnym momencie. Instrukcję można znaleźć na podstronie produktu w sekcji „Właściwości i wymiary”.