Mój koszyk
Twój koszyk jest pusty. Zacznij robić zakupy i uzupełnij je swoimi ulubionymi przedmiotami!
emptycart
3-letnia gwarancja 14 dni na zwrot towaru

Razem przeciwko koronowirusowi

Wskazówki i informacje dotyczące koronowirusa

Koronowirus trzyma świat w szachu. Teraz jest to najważniejsze: zachowaj spokój, pomóż innym, gdzie tylko można, dokładnie myj ręce i (jeśli to możliwe) pozostań w domu. Wszystkim tym, którzy nie mogą tego zrobić, ponieważ przyczyniają się do utrzymania naszego społeczeństwa, chcielibyśmy powiedzieć tylko jedno: dziękujemy! Jesteście niesamowici, a my kłaniamy się przed Państwa pracą!

Na tej stronie można znaleźć nie tylko informacje o zamawianiu i kosztach wysyłki ulubionych produktów, ale także wskazówki, w jaki sposób możesz pomóc innym oraz jak uczynić sobie ten czas nieco przyjemniejszym.

Informacje o dostawie

Po pierwsze najważniejsza informacja: Nadal dostarczamy zamówienia! Jesteśmy w codziennym kontakcie z naszymi dostawcami usług spedycyjnych w celu usunięcia lub uniknięcia potencjalnych przeszkód przy dostarczeniu zamówień, tak aby dotarły bez żadnych problemów. Aktualnie mogą jednak wystąpić krótkoterminowe utrudnienia (zmiany prawne, zasady ochrony pracowników naszych kontrahentów), na które nie zawsze mamy bezpośredni wpływ. Dlatego, jeśli dostawa dotrze opóźniona, prosimy o wyrozumiałość - będziemy Państwa za każdych warunków o tym informować.

Co robimy, aby zapobiec rozprzestrzenianiu się pandemii?

Jesteśmy firmą działającą na arenie międzynarodowej, zatrudniającą ponad 700 pracowników na całym świecie. Bezpieczeństwo każdej osoby jest dla nas absolutnym priorytetem. Z tego powodu byliśmy jedną z pierwszych firm, które wprowadziły pracę z domu, jeżeli tylko to było możliwe. W ten sposób chcemy z jednej strony jak najlepiej chronić pracowników przed kontaktem z innymi, a z drugiej - chronić wszystkie inne osoby (szczególnie te z grup wysokiego ryzyka).

Jak chronimy naszych pracowników w centrum dystrybucji?

Oczywiście mamy również pracowników, którzy nie mogą pracować z domu. Abyśmy chronili wszystkich pracowników naszego centrum dystrybucji a jednocześnie abyśmy mogli zagwarantować bezpieczny transport towarów - znacznie wzmocniliśmy środki bezpieczeństwa. Nasi pracownicy pracują na oddzielnych zmianach, więc nie mają między sobą kontaktu. Ponadto służba bezpieczeństwa przy wejściu pilnuje, aby przybywający współpracownicy wystarczająco starannie dezynfekowali się.

Jak możemy sobie uprzyjemnić czas w domu?

Pożyteczne działania nigdy nie były łatwiejsze: pozostań w domu, dokładnie myj ręce i unikaj kontaktów międzyludzkich, jak tylko możesz. Przebywanie w domu, nie jest dla wielu osób zbyt łatwe. Wcześniej czy później zaczniemy się nudzić. Oto kilka wskazówek, jak zapobiegać chorobie „klaustrofobicznej”.

Odkryj nowe hobby

Homebrewing, szycie, gotowanie, pieczenie, nauka gry na instrumencie muzycznym lub po prostu czytanie książki leżącej na nocnym stoliku od wielu miesięcy: teraz jest czas, aby to wszystko zrobić!

Zacznij wielki projekt

Każdego dnia w kuchni napotykasz podobne problemy. Piekarnik kończy żywotność, blat kuchenny jest zbyt niski tak, że boli kręgosłup ... a okap kuchenny zasługuje również na porządne wyczyszczenie. Teraz naprawdę nie masz żadnego usprawiedliwienia, aby to dalej przekładać. Czym szybciej z tym zaczniesz, tym szybciej z tym skończysz.

Zostań mistrzem

Regularnie gotujecie dla swojej rodziny, robicie dżemy lub pieczecie ciasta? Na pewno jest jeszcze wiele ukrytych zakamarków tej sztuki, których jeszcze nie znacie. Zapoznaj się z instrukcjami w Internecie, studiuj książki od ekspertów - i poprawcie to, co Państwa zdaniem nie było wystarczająco dobre..

Wiosenne porządki!

Otwórz okna, włącz radio, a na końcu wytrzyj kurz z najbardziej zapomnianego obrazu: teraz jest najlepszy czas na posprzątanie mieszkania. I bądźmy szczerzy ... kto nie ma swojego małego kącika, który już od dłuższego czasu pcha tylko przed sobą?

Pomaganie innym

To prawda, że koronowirus przenosi się przy licznych kontaktach społecznych. Ale to nie przeszkadza nam w byciu solidarnym. Jesteś młody i sprawny? Zaoferuj w okolicy sąsiadom i znajomym obsługę zakupów dla nich. Zrobisz dobry uczynek, realizując za nich niezbędne wyjścia z domu.

Często zadawane pytania dotyczące wysyłki i dostarczania

Zdecydowanie: tak. Ryzyko infekcji podczas wysyłania paczki jest bardzo znikome. Ponieważ i nasi spedytorzy kładą olbrzymi nacisk na bezpieczeństwo swoich pracowników. Zawsze będziemy wysyłać informacje w przypadku jakichkolwiek zmian w transporcie lub dostawie.

Nasze towary ciągle wysyłamy na cały świat. Chcemy być szczerzy: może wystąpić opóźnienie lub zmiana w dostawie zamówionego produktu w wyjątkowych przypadkach, np. jeśli warunki dostawy w Państwa kraju zmienią się w ostatnim okresie. Niestety na to nie mamy wpływu. W innych przypadkach poinformujemy Państwa o aktualnym stanie dostawy. Prosimy o wyrozumiałość, jeżeli będziemy zmuszeni nagle zmienić usługę dostawy: zrobimy to tylko w nieprzewidzianej sytuacji, abyśmy mogli dostarczyć zamówione towary na przekór trudnościom. Staramy się dostarczać większość naszych zamówień jak zwykle.

Wielu dostawców usług transportowych dostosowało już metodę dostawy do obecnej sytuacji. Kurier dostarczy paczkę bez pobierania opłat, to znaczy położy paczkę przed drzwiami, zadzwoni i cofnie się o kilka kroków, aby można było przesyłkę odebrać. Doręczenie sąsiadom nie jest w tej chwili możliwe, niemniej spróbujemy ponownie Państwu dostarczyć paczkę. Jeśli nikogo nie zastaniemy, nie możemy dostarczyć paczki do punktu odbioru, ale zostanie ona odesłana bezpośrednio. Obecnie nie ma żadnego dowodu dostawy z podpisem klienta. Sam kierowca potwierdza odbiór towaru. Musieliśmy podjąć te środki ostrożności, aby zapewnić ochronę dostawcy i wszystkich odbiorców. Prosimy o zrozumienie

Spedytor umieszcza towar przed wejściem i cofa się o kilka kroków, aby umożliwić bezkontaktową dostawę. Podczas całego kontaktu z klientem kurier pozostaje co najmniej w odległości 1,5 metra od Ciebie. Aby uniknąć możliwego przeniesienia choroby za pomocą długopisu, odbiór towaru nie jest podpisywany przez klienta osobiście, ale podpisuje ją kurier. Jako odbiorca są Państwo zobowiązani do okazania dowodu tożsamości przy dostawie (paszport, dowód osobisty, niebieski paszport dla uchodźców lub bezpaństwowców, zezwolenie na pobyt, prawo jazdy; muszą one być sporządzone w języku zrozumiałym dla kuriera). Zostanie wykonane porównanie ze zdjęciem i nazwiskiem. Kierowca zarejestruje skanerem datę urodzenia za pomocą skanera. Ten proces zastępuje podpis klienta.

W obecnej sytuacji nie jesteśmy w stanie zaoferować tej usługi w ramach bieżącej dostawy paczek. Oczywiście zwrotne przesyłki odsyłane w standardowy sposób w okresie odstąpienia od umowy nie stanowią problemu!

Jeśli chcesz wymienić lub zwrócić produkt zgodnie z regulaminem, należy go przygotować do przekazania i zostawić swobodnie przed drzwiami. Tylko w ten sposób kurier może go odebrać i zabrać ze sobą.

Jeśli przebywasz w obowiązkowej kwarantannie lub twój region jest szczególnie dotknięty koronowirusem, albo Twoja poczta jest zamknięta, niezwłocznie skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta w terminie zwrotu, aby znaleźć wspólne rozwiązanie.

Stale pracujemy dla Państwa. W przypadku opóźnienia dostawy poinformujemy o tym. Jeśli pojawią się dodatkowe pytania, można skontaktować się z naszym działem obsługi klienta, pamiętaj, że pracownicy obecnie pracują z domu, a czas reakcji i jakość połączenia mogą wyglądać inaczej niż zwykle. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie!


do góry