Czekasz na przesylke? Skontaktuj sie z name!
Z góry przepraszamy za opóźnienie w wysyłce i chętnie udzielimy odpowiedzi na pytania dotyczące Państwa zamówienia.
W przypadku płatności przelewem, dostawa może być opóźniona o 1-2 dni z powodu przetworzenia transakcji bankowej.
Jezeli zamówiłeś towary, którego momentalnie nie mamy na stanie w magazynie, dostawa może być również opóźniona.
Jak postępować, jezeli dostawa towarów jest opóźniona?
1.
Proszę skontrolować status przesyłki.
Do kontroli statusu będzie potrzebny numer zamówienia (np. 0400123456) a Państwa kod pocztowy.
Proszę wpisać numer zamówienia w linku do śledzenia, nie wpisujac numeru faktury (np. 4000123456).
Numer zamówienia znajduję się w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia.
2.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt.
Wszelkie ewentualne pytania natychmiast odpowie nasza wirtualna asystentka Klara.